Aktualności

Rejestracja, ewidencja i sprawozdawczość, czyli wszystko o BDO – spotkanie dla przedsiębiorców z ekspertem z zakresu odpadów

Rejestracja, ewidencja i sprawozdawczość, czyli wszystko o BDO – spotkanie dla przedsiębiorców z ekspertem z zakresu odpadów

Do 15 marca br. przedsiębiorcy mają obowiązek rozliczyć swoją roczną działalność w ramach elektronicznego systemu Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Kogo dotyczą obowiązki związane z BDO? Czy BDO można powiązać tylko z wytwarzaniem odpadów? Jakie są najczęstsze wątpliwości które mają użytkownicy tego systemu?

Inkubator Przedsiębiorczości w Jaśle ma przyjemność zaprosić zainteresowanych przedsiębiorców na spotkanie informacyjne dotyczące BDO z ekspertem w tej dziedzinie. Spotkanie odbędzie się w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Jaśle, ul. Kazimierza Wielkiego 5, w dniu 11 marca 2025  br. w dwóch turach w godzinach 9.00-11.00 oraz 13.00-15.00.

W programie spotkania:

  1. Czym jest BDO i jakie obowiązki z nim związane ciążą na przedsiębiorcach?
  2. Kto musi być w BDO, a kto jest z niego zwolniony?
  3. Jak dokonać rejestracji i czym jest numer rejestrowy BDO oraz gdzie powinno się go używać?
  4. Wytwarzanie odpadów a wprowadzanie produktów – rodzaje sprawozdań rocznych BDO.
  5. Jakie sankcję grożą za brak wpisu lub ewidencji w BDO?
  6. Zagadnienia praktyczne i przykłady.
  7. Sesja Q&A – pytań i odpowiedzi.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 10 marca br. wraz z wskazaniem godziny uczestnictwa. Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem: bit.ly/SpotkanieBDO , mailowo na adres inkubator@um.jaslo.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 13 44 86 327.

Serdecznie zapraszamy!