Do 15 marca br. przedsiębiorcy mają obowiązek rozliczyć swoją roczną działalność w ramach elektronicznego systemu Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Kogo dotyczą obowiązki związane z BDO? Czy BDO można powiązać tylko z wytwarzaniem odpadów? Jakie są najczęstsze wątpliwości które mają użytkownicy tego systemu?
Inkubator Przedsiębiorczości w Jaśle ma przyjemność zaprosić zainteresowanych przedsiębiorców na spotkanie informacyjne dotyczące BDO z ekspertem w tej dziedzinie. Spotkanie odbędzie się w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Jaśle, ul. Kazimierza Wielkiego 5, w dniu 11 marca 2025 br. w dwóch turach w godzinach 9.00-11.00 oraz 13.00-15.00.
W programie spotkania:
- Czym jest BDO i jakie obowiązki z nim związane ciążą na przedsiębiorcach?
- Kto musi być w BDO, a kto jest z niego zwolniony?
- Jak dokonać rejestracji i czym jest numer rejestrowy BDO oraz gdzie powinno się go używać?
- Wytwarzanie odpadów a wprowadzanie produktów – rodzaje sprawozdań rocznych BDO.
- Jakie sankcję grożą za brak wpisu lub ewidencji w BDO?
- Zagadnienia praktyczne i przykłady.
- Sesja Q&A – pytań i odpowiedzi.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 10 marca br. wraz z wskazaniem godziny uczestnictwa. Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem: bit.ly/SpotkanieBDO , mailowo na adres inkubator@um.jaslo.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 13 44 86 327.
Serdecznie zapraszamy!